poniedziałek, 5 października 2015

Kilka słów o mnie

Witajcie!
    Zapraszam na mojego bloga,ale ostrzegam jestem początkująca.Bloga będę pisać o wszystkim, bo nie mogę się zdecydować, czy mam robić recenzje  książek czy opowiadań. Mam zbyt wiele pasji, by pisać tylko o jednej. A teraz  chciałabym wam o sobie opowiedzieć.
    Jestem wielkim molem książkowym.W swoim życiu przeczytałam wiele książek. Ja czytam każdą książkę i każda mi się podoba (nawet lektury szkolne). Teraz mam taką lekturę ,,Ten obcy'' (pewnie większość zna). Bardzo mi się podobała. Nie przepadam za książkami napisanymi jak ja to mówię '' starym językiem'' (np. ,,Chłopcy z Placu broni'', ,,Tomek Sawyer"), ale w tej mi to nie przeszkadzało. Moje ulubione książki to: ,,Akademia dobra i zła", seria ,,Ulysses Moore'' i  (teatralna cisza) ,,Harry Potter''. Jestem wielką fanką Harry'ego. Miałam lekturę w trzeciej klasie i spodobała mi się tak bardzo, że pożyczyłam od  koleżanki następne części.
   Kocham też rysować. Rysuję, maluję, rzeźbię - po prostu tworzę. Lubię robić światłocień (bawić się światłem i cieniem podczas malowania). Jestem amatorką, nie potrafię rysować dokładnie tak, jak jest. Wolę rysować wymyślone postacie. Lubię rysować zwierzęta, a najbardziej ptaki i wilki.
   Nie jestem jakoś specjalnie wysportowana, ale uwielbiam gimnastykę. Nie wielbię fikołków lub jak kto woli przewrotów, skakania przez płotki. Lubię ćwiczyć.Lubię też sporty oprócz SIATKÓWKI. Nie zniosę tego!
  Od pewnego czasu interesuję się żeglarstwem. Chodzę na półkolonie w lato do klubu, a w tym roku byłam też na koloniach. Jeszcze czasami nie ogarniam tych wszystkich lin, ale od czego ma się czas.
    To na tyle, wiem, że się rozpisałam, ale jestem wielką gadułą i mam wiele zainteresowań, a to tylko połowa. Mam nadzieję, że będę miała chęć do pisania.



Fot. http://www.gazetakaszubska.pl/7327/wilki-atakuja-na-pomorzu

2 komentarze:

  1. Czesc, Zosia. Właśnie wpadłem ba Twojego bloga. Świetnie piszesz, a jesteś taka młoda! Przed Tobą kariera pisarki! Bardzo podoba mi się jak piszesz o szkole i co zauważasz, a do tego jesteś taka empatyczna! Pozdrawiam serdecznie, pisz jak najwięcej. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Poprawiłeś mi humor tym komentarzem!

      Usuń