poniedziałek, 4 stycznia 2016

Słowa w jednym słowie

 Poniżej zobaczycie różne opinie na temat jednego słowa. Osoby, które spytałam, miały opisać dane słowo w jednym słowie. Mam nadzieję, że zrozumieliście, a jak nie, to zobaczycie.

Ja (Zosia):
 Ja: Ja
Anonimowy anonim: Marzycielka
Mama: Kochana
Pani Basia: Pomysłowa


Przyjaciel:
Ja: Wariat
Anonimowy anonim: Niezawodny
Mama: Dozgonny
Pani Basia: Wspierający

Szczęście:
Ja: Los
Anonimowy anonim: Wesołość
Mama: Przyjemność
Pani Basia: Dążenie

Książka:
Ja: Przyjaciel
Anonimowy anonim: Opowieść
Mama: Odpoczynek
Pani Basia: Podstawa

Herbata
Ja: Codzienność
Anonimowy anonim: Przyjemność
Mama: Gorąca
Pani Basia: Ziołowa

Sylwester:
Ja: Nowy
Anonimowy anonim: Rok
Mama: Wybuchowy
Pani Basia: Strachowy




2 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł! Ja sama, czytając, odpowiadałam sobie w głowie na to zadanie. Szczęście-miękkość, Książka-tęsknota. Brawo Zosia! Pozdrowienia dla Ciebie, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Może napiszę taki z innymi przykładami...

      Usuń