poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wymarzone wakacje

  Wakacje, tak miło poczytać o nich w okresie szkolnym. Postanowiłam zrobić coś innego i przeprowadziłam wywiad z kompletnie różnymi osobami.

Ja: Jakie są twoje, w senie moje, wymarzone wakacje?
Ja: Moje wymarzone wakacje to: ja na łące obok jeziora z długopisem i zeszytem w ręce oraz dużo czasu. Nieważne, w jakim państwie i mieście, po prostu ważne, żeby była tam łąka, jezioro i może lasek.
Ja: To dzięki.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Tata: Moje...Myślę, że były teraz. Kiedy byłem z twoją mamą w Wenecji.
Ja: A, jakieś miejsce, w którym nie byłeś i zawsze marzyłeś?
Tata: Dla mnie nieważne jest, w jakim miejscu jestem, ale z kim.
Ja: Aha. Dziękuję.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Kasia (koleżanka): Ale, co?
Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Kasia (koleżanka): Eee... Na plaży.
Ja: A w jakim państwie?
Kasia (koleżanka): W Australii.
Ja: Dzięki.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Wera (koleżanka): Ooo... Boże, nie wiem. Najchętniej pojechałabym w ciepłe kraje, coś typu Malta albo Hawaje.
Ja: Dlaczego ciepłe kraje?
Wera (koleżanka): W Polce w lato jest chłodnawo, a w ciepłych krajach mogłabym się wylegiwać na plaży i pływać w morzu.
Ja: Dzięki.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Misia (koleżanka): Nie wiem, w jakimś egzotycznym kraju.
Ja: Jakiś dokładny kraj?
Misia (koleżanka):Może Australia, Nowa Zelandia.
Ja: A co byś tam robiła?
Misia (koleżanka): Chodziła po lasach, siedziała w hotelu i oglądała kangury.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Marcela (koleżanka): Moje wymarzone wakacje chciałabym spędzić w Japonii, w Tokio. Bardzo chcę poznać tamtejsze regionalne potrawy, słodycze oraz kulturę.
Ja: Tokio jest super. Idealnie do Ciebie pasuje.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Martyna (koleżanka): Hmm... Tajlandia w jakimś super hotelu albo do Australii i... to wszystko.
Ja: Co byś tam robiła?
Martyna (koleżanka): Pływała w morzu i basenie, czytała książkę. Chciałabym zobaczyć jakąś fajną rybę, taką mega kolorową.

Ja: Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Maja (koleżanka): Boże...Boże kobieto. Weźcie.
Ja: Ja wszystko piszę.
Maja (koleżanka): Takie jak w zeszłym roku we Włoszech.
Ja: A co byś tam robiła?
Maja (koleżanka): Pływała w morzu, zwiedzała, spała, jadła pizzę, zbierała muszle...
Ja: Dzięki!

  Jak widać zdania są podzielone. Im jest większa różnica wieku, tym opinia wydaje się bardziej zróżnicowana. Jednak górują ciepłe kraje :)

Foto:http://dziewinsiepraw144.blogspot.com/2015/06/wakacje-to-bardzo-wyczekiwany-przez-nas.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz